Je symptomen zijn nooit het echte probleem. Onder elke klacht, mentaal, emotioneel of fysiek, zit hetzelfde: nietgevoelde emoties.
"Ik heb echt van alles gedaan maar er verandert niks echt." Dat komt omdat de oorzaak nooit is aangepakt. Ik help je die voelen.
Het leven begint als je stopt met wegkijken.
Alles wat je ervaart, mentaal, emotioneel of fysiek, is een symptoom. Onder elke klacht zit hetzelfde: nietgevoelde emoties. Van jouw eigen leven, maar ook van wat er in jouw familiesysteem niet is gevoeld.
Die emoties veranderen niet door er meer over na te denken. Je moet het voelen.
"Ik ga niet om je pijn heen. Ik ga er direct naartoe."Zo werk ik →
Je hebt patronen ontwikkeld om te overleven. Ik ga er doorheen naar wat er echt onder zit. Op een manier waarbij je lijf voelt dat het veilig is. Als je bij die diepere laag komt en je de nietgevoelde emoties gaat voelen, komt er levensenergie vrij. Je voelt je beter. En je klachten verminderen.
Je klachten zitten opgeslagen in je lijf. Ik ga daar direct naartoe, zonder dat je eerst alles hoeft uit te leggen.
Ik stop je niet in een diagnose of behandelplan. Ik kijk wat jij op dit moment nodig hebt.
Eetstoornis, burn-out, depressie. Ik weet hoe het is als je voelt dat er iets diepers speelt en niemand je echt kan helpen.
Ik prik door je overlevingen heen naar wat er echt onder zit. Op een manier waarbij je lijf voelt dat het veilig is.
Ik heb dit zelf meegemaakt. Eetstoornis, burn-out, depressie en jarenlang rondlopen met het gevoel dat er iets niet klopte. Ik weet hoe het is om door te blijven gaan terwijl je eigenlijk allang op bent.
Geen hokjes, diagnoses of stempels. Onder elke klacht, mentaal, emotioneel of fysiek, zit hetzelfde: nietgevoelde emoties. Ik help je die voelen.
Ik hou van diepgang, eerlijkheid en verbinding. Maar ook van dansen, de wereld ontdekken en het leven soms gewoon niet te serieus nemen.
"Ik ga niet alleen met je praten over hoe het beter kan. Je gaat het ook echt voelen."Lees meer over mij →
'Het leven begint als je stopt met wegkijken.'
Ik werk via ademwerk, lichaamswerk en systemisch werk. Allemaal methodes die direct naar de bron gaan: de nietgevoelde emoties.
Je kunt jarenlang praten over wat er speelt. Maar zolang je het niet voelt verandert er niks op de diepere laag.
Je hebt patronen ontwikkeld om te overleven. Ik ga er doorheen naar wat er echt onder zit. Zacht maar direct, op een manier waarbij je lijf voelt dat het veilig is.
Als je bij die diepere laag komt en de nietgevoelde emoties gaat voelen, komt er levensenergie vrij. Je voelt je beter. En je klachten verminderen.
Kijk hieronder welke manier van werken met mijn manier het beste bij jou past.
Of je nu één sessie wilt of een heel traject, ik stem de begeleiding volledig af op wat jij op dit moment nodig hebt.
Als je samen met anderen in een ruimte zit en echt de diepte ingaat, gebeurt er iets wat je alleen niet bereikt.
Doe de gratis quiz en zie in 5 minuten wat er echt speelt.
Doe de gratis quiz →